Featuring free WiFi and an outdoor swimming pool connected spa pool, both unheated, Mercure Charlestown offers conveniently located accommodation with free cable TV and free car parking. The restaurant and bar has an outdoor terrace with garden and city views. Each room is air-conditioned and includes a flat-screen TV, small refrigerator and private bathroom with hairdryer, shower and bathtub. Tea/coffee making facilities and ironing facilities are provided. Facilities include an outdoor pool, restaurant, deck and guest laundry. Conference facilities are available. The Madison Kitchen + Bar restaurant is open for breakfast each morning and for dinner 6 nights a week. Mercure Charlestown Newcastle is a 10-minute walk from Charlestown Private Hospital. Hunter Stadium is a 10-minute drive away and the Civic Theatre Newcastle is a 12-minute drive away.
Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 8,3 pour un séjour à deux.
Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.

Commentaires clients
Catégories :
Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :
Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :
- Sandip
Australie
« The facilities were nice and clean. The staff were courteous and helpful. Room was as advertised. Good location right next to the Pacific Highway. » - Olivia
Australie
« Very comfortable bed, not many hotels offer the kind of bed config they have that caters to families. Nice breakfast. Amazing staff » - Nivarthana
Australie
« It was worth it for the price. Really clean and comfortable » - Practical-traveler
Australie
« The location is good, plenty for parking. Beds comfortable and room spacious. Fridge had refreshments at a good price. We didn't have breakfast as we were meeting friends in town however it looked good! » - Warren
Australie
« Location and the receptionist when first checking in, she was absolutely amazing and lovely to deal with especially after a somewhat stressful trip. » - Laueden
Australie
« Staff in restaurant & reception very helpful Room clean » - Kelli
Australie
« The restaurant on site was very good. Easy location and parking » - Rere
Australie
« The receptionist April was exceptional and very welcoming and grateful for the staff for allowing us to have dinner in the restaurant as we didn’t have reservations the food was delicious thank you » - Prawit
Australie
« Great location close to by to shopping and sights. Clean and roomy. » - Nicole
Australie
« The bed was not incredibly comfortable but the room overall was clean and the shower had great pressure and was a great temperature. We would stay again. We did not know about the breakfast. »
Environs de l'hôtel
Restaurants
- Madison Kitchen + Bar
- Ouvert pourPetit-déjeuner • Dîner • Collations l'après-midi
- Régimes alimentairesVégétarienne • Végétalienne • Sans gluten
Règles de la maison
Conditions relatives aux enfants
Tous les enfants sont les bienvenus.
Les enfants âgés de plus de 13 ans seront facturés au tarif adulte dans cet établissement.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Les frais supplémentaires associés aux lits bébé et aux lits d'appoint ne sont pas inclus dans le montant total et devront être payés séparément pendant votre séjour.
Le nombre de lits bébé et de lits d'appoint disponibles dépend de l'option que vous choisissez. Veuillez consulter l'option sélectionnée pour obtenir plus d'informations.
Tous les lits bébé et les lits d'appoint sont soumis à disponibilité.





À savoir
Please note, there is a 1.4% credit card surcharge when using a credit card.
All guests must provide a physical credit or debit card upon arrival. Credit or debit cards displayed on phones will not be accepted.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.
Il est possible que les services de restauration de cet établissement soient réduits ou indisponibles en raison de la pandémie de coronavirus (COVID-19).
En raison de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement prend des mesures pour assurer la sécurité de ses clients et de son personnel. Certains services et équipements peuvent donc être réduits ou indisponibles.
Un dépôt de garantie d'un montant de AUD 1 est demandé à l'arrivée. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 14 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.