L’hébergement Linden Lodge vous accueille à Linden, à 26 km de ce lieu d’intérêt : Scenic World. Il comprend un balcon, un jardin et une connexion Wi-Fi gratuite. Cette maison de vacances possède un parking privé gratuit et se trouve dans une région où vous pourrez pratiquer des activités telles que la randonnée, la pêche et le vélo. Cette maison de vacances comporte 6 chambres, 2 salles de bains, du linge de lit, des serviettes, une télévision à écran plat avec les chaînes du satellite, un coin repas, une cuisine entièrement équipée et une terrasse offrant une vue sur la montagne. Vous séjournerez à respectivement 26 km et 26 km de ces lieux d’intérêt : Les Trois sœurs et Three Sisters Cable Car. L'aéroport le plus proche (Aéroport de Sydney - Kingsford Smith) est à 86 km.

Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.

Points forts de l'établissement

Bonne situation géographique : très bien notée par de récents voyageurs (8,7)

Parking privé gratuit sur place


Disponibilité

Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.

Type d'hébergement
Nombre de voyageurs
 
Chambre 1
4 très grands lits doubles
et
2 lits superposés
Chambre 2
2 lits superposés
et
1 grand lit double
Chambre 3
1 très grand lit double
Chambre 4
2 lits superposés
Chambre 5
2 lits superposés
et
1 grand lit double
Chambre 6
2 lits superposés
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.

Commentaires clients

Catégories :

Personnel
Équipements
Propreté
Confort
Rapport qualité/prix
Situation géographique
Connexion Wi-Fi gratuite

Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :

Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :

  • Mandy
    Australie Australie
    « The house is beautifully restored and very clean with plenty of beds in every room »
  • Annabelle
    Australie Australie
    « This property was beautifully clean, comfortable, well equipped, with a gorgeous view across the blue mountains. »
  • Jane
    Australie Australie
    « It felt luxurious. Was well stocked with basic condiments for cooking, was very clean. View was superb (when rain clouds went away). »
  • Oughzone
    Australie Australie
    « A fantastic place for families with children to come together. The children had a ball running around the property playing Hide and Seek and Tip. »
  • Ellen
    Australie Australie
    « A magical view from the veranda. The comfort of the beds. The set up for bigger groups. The welcoming note and gift. The large outdoor area. The cleaniness of the place. The separate entertainment areas. The kitchen well equipped with modern... »
  • Martina
    Australie Australie
    « Very clean and spacious with newly refurbished bathrooms with lovely view of the mountains from the rear of the property. Kitchen very well equipped. Large dining room suitable for family dinners. »
  • Heather
    Australie Australie
    « We had a family get together soo the lodge was fantastic with all the rooms with plenty of places for us all to sit & chat. A very well equipped kitchen with 2 fridges. Beautiful surrounds. »
  • Daniels
    Australie Australie
    « The size of the house, outlook, beautiful backyard. »

Évaluation de la qualité

Booking.com a attribué une note de qualité de 4 sur 5 à cet hébergement, en prenant en compte des facteurs tels que les équipements, la superficie, l'emplacement et les services proposés.

Gérée par Accommodated

Note des commentaires de la société : 8,8D'après 838 avis provenant de 29 hébergements
29 hébergements gérés

Informations sur la société

Welcome to our holiday retreat! ACCOMMODATED is an Australian family-owned business led by Heidi and Luke. We specialise in managing a curated collection of unique holiday rentals in the Blue Mountains. Each property is thoughtfully cared for by our dedicated team, ensuring every detail contributes to a memorable stay. We take pride in offering you a comfortable and seamless experience. OFFICE HOURS: • Standard Hours: Our office hours are 10 am to 5 pm, Monday to Friday, with limited weekend availability. • Weekend Response: Emails or booking platform messages sent over the weekend may not be responded to until Monday. • Emergency Contact: For in-house guest emergencies outside of office hours, please contact the Accommodated phone numbers provided in your check-in email. ___ DISCLAIMER: • Accommodated endeavours to maintain the accuracy of content and images displayed on this website. • Certain aspects of the content and images may differ or have errors. • Accommodated takes no responsibility for third-party website host errors. ___

Informations sur l'hébergement

BEDROOM CONFIGURATION: • Sleeps 21 (16 ADULTS MAXIMUM). • Bedroom 1: 1 x King Bed + 2 x Bunk Beds (4 Singles). • Bedroom 2: 1 x Queen Bed + 1 x Bunk Bed (2 Singles). • Bedroom 3: 1 x King Bed. • Bedroom 4: 1 x Trio Bunk Bed (Double + Single). • Bedroom 5: 1 x Queen Bed + 1 x Bunk Beds (2 Singles). • Bedroom 6: 1 x Bunk Bed (2 Singles). ___ PRICING: • The base rate includes 10 guests. • Extra guests thereafter incur an extra fee per person per night. • Electric car charging is AU20 per use, payable separately after booking. ___ PET FEE APPLICABLE: • AU50 per pet/night. • Please advise if you would like to bring your pet/s. • The Pet Fee charge will be added after you book. • An AU60 charge will apply for any excrement left behind. • This property is not fenced. ___ PAYMENT & CANCELLATION POLICY: • Immediate Payment: All reservations require immediate payment at the time of booking. • Deposit: A 50% deposit is required for bookings made 31 days or more before the arrival date. • Full Payment: For bookings made 30 days or less before arrival, 100% payment is required at the time of booking. • Balance Payment: The remaining balance is due 30 days before arrival. • Refundable Bond: An AU1000 refundable bond is payable by credit card 30 days before arrival and is refunded 7 business days after departure. • Payment Method: All payments must be made by credit card via our payment gateway Stripe. • Transaction Fee: A non-refundable 2.9% Stripe transaction fee applies to all payments including the bond. • Statement: Payments will appear as ACCOMMODATE BLUE MOUNT on your bank statement. • Cancellation Policy: ~ More Than 31 Days Before Arrival: Cancellations incur a non-refundable AU5.00 channel manager fee. ~ 30 Days or Less Before Arrival: Cancellations are non-refundable. ___ FIREWOOD SEASON: • 1st May - 31st October. • A starter welcome pack of firewood, firelighters, and matches is provided during firewood season for your first night. ___

Informations sur le quartier

9PM OUTDOOR NOISE RESTRICTION CURFEW: • Due to the close proximity of neighbours near the property, there is a strict noise restriction curfew from 9pm - 8am in all outside areas. ___ IN-HOUSE GUESTS ONLY: • The property is only for use by paid in-house guests that match the number of guests that are on the reservation. ___ NO PARTY OR NOISE DISRUPTION POLICY: • There is a very strict no-party and no-noise disruption policy. ___ CCTV: • Cameras are positioned at exterior entrances for security purposes. ___ HIGHWAY NOISE: • There is a potential for highway noise. ___

Langue parlée

Anglais

Environs de l'établissement

Règles de la maison

L'établissement Linden Lodge accepte les demandes spéciales. Ajoutez la vôtre à la prochaine étape !
Arrivée
De 16:00 à 21:00
Vous devrez indiquer à l'avance votre heure d'arrivée à l'établissement.
Départ
De 08:00 à 10:00
Annulation / Prépaiement
Les conditions d'annulation et de prépaiement varient en fonction du type d'hébergement. Veuillez saisir les dates de votre séjour et consulter les conditions de l'option choisie.
Dépôt de garantie remboursable
Un dépôt de garantie d'un montant de AUD 1 000 est demandé. L'établissement le débitera 14 jours avant votre arrivée. Cette somme équivaut à US$651. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 14 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.
Enfants et lits

Conditions relatives aux enfants

Tous les enfants sont les bienvenus.

Les enfants âgés de plus de 18 ans seront facturés au tarif adulte dans cet établissement.

Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.

Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint

Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.

Restriction relative à l'âge
Les clients doivent avoir au moins 25 ans pour pouvoir s'enregistrer.
Cartes acceptées par cet établissement
VisaMastercard Les espèces ne sont pas acceptées
Fumeurs/Non-fumeurs
Cet hébergement est non-fumeurs.
Fêtes
Les fêtes/événements ne sont pas autorisés.
Heures silencieuses
Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 21:00 et 09:00.
Animaux domestiques
Les animaux de compagnie sont admis sur demande (un supplément peut s'appliquer).

À savoir

Les informations essentielles pour les voyageurs et voyageuses séjournant dans cet établissement

All reservations require immediate payment at the time of booking.

A 50% deposit is required for bookings made 31 days or more before the arrival date. For bookings made 30 days or less before arrival, 100% payment is required at the time of booking. The remaining balance is due 30 days before arrival.

An AUD 300 refundable bond is payable by credit card 30 days before arrival and is refunded 7 business days after departure.

All payments must be made by credit card via the payment gateway, Stripe. A non-refundable 2.9% Stripe transaction fee applies to all payments, including the bond.

Payments will appear as ACCOMMODATE BLUE MOUNT on your bank statement.

Cancellations made 31 days or more before arrival incur a non-refundable AUD 5 channel manager fee. Cancellations made within 30 days before arrival are non-refundable.

Changes to booking dates are not permitted within 30 days of the arrival date.

If travel is prohibited due to a COVID-19 lockdown, bookings can be transferred up to one year in advance with one free date change.

The accommodation is not responsible for cancellations of events, functions, or activities. Such cancellations will be governed by the property's standard cancellation policy.

The property endeavours to ensure that the content and images are accurate and up-to-date. However, occasional discrepancies may occur due to delays or changes beyond the property's control. The property cannot be held responsible for any inaccuracies.

Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.

Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 21:00:00 et 09:00:00.

Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.

Un dépôt de garantie d'un montant de AUD 1 000 est demandé. L'établissement le débitera  jour avant votre arrivée. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 14 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.

Numéro de licence : PID-STRA-12775