Vous pouvez peut-être bénéficier d’une réduction Genius dans l’établissement Maze Backpackers - Gold Coast - Free Dinners. Connectez-vous pour voir si une réduction Genius est disponible à vos dates.

Les réductions Genius proposées par cet établissement dépendent des dates de réservation, des dates de séjour et des autres offres disponibles.

L’établissement Maze Backpackers - Gold Coast - Free Dinners est idéalement situé dans le centre de Gold Coast. Il propose une connexion Wi-Fi gratuite, un salon commun, une terrasse et des hébergements dotés de la climatisation. Il se trouve à respectivement 300 mètres, 900 mètres et 4 km de : Surfers Paradise Beach, Plateforme d’observation SkyPoint et Centre commercial Australia Fair. Vous profiterez d'une cuisine commune et d'un service de bagagerie. Vous profiterez aussi de linge de lit. Vous séjournerez à respectivement 4 km et 4,1 km de ces lieux d’intérêt : Centre de conventions et parc des expositions de Gold Coast et Centre commercial Marina Mirage. L'aéroport le plus proche (Aéroport international de Gold Coast) est à 20 km.

Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 9,8 pour un séjour à deux.

Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.

Points forts de l'établissement

Situé en plein cœur de Gold Coast, cet établissement affiche l'excellente note de 9,3 pour sa situation géographique.


Connectez-vous pour économiser

Connectez-vous pour voir si vous pouvez économiser 10 % ou plus dans cet établissement.
Connectez-vous pour économiser

Disponibilité

Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.

Type de logement
Nombre de voyageurs
 
1 lit superposé
1 lit superposé
1 lit superposé
1 lit superposé
1 lit superposé
1 lit simple
et
1 lit double
3 lits simples
et
1 lit double
1 lit double
et
2 lits superposés
1 lit superposé
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.

Commentaires clients

Catégories :

Personnel
Équipements
Propreté
Confort
Rapport qualité/prix
Situation géographique
Connexion Wi-Fi gratuite

Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :

Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :

Anonyme
Australie Australie
« L'emplacement est idéal, en plein centre ville, à côté du ferry Hopo et des arrêts de tram. Le dîner compris est vraiment pratique si on ne souhaite pas forcément ressortir ou cuisiner après une longue journée de visite. Les repas étaient très... »
Wendi
Hong Kong Hong Kong
« everything is good, the room is clean, and there is a free dinner, the roommates are nice too! »
Emily
Australie Australie
« The rooms are brand new and clean and aesthetically pleasing. The staff are all super friendly and helpful. They have a cinema room and a beautiful penthouse lounge area. They even give you free dinners in the bar downstairs every night. Good... »
Nicolò
Australie Australie
« Central location, right in the city center and walking distance to the beach. Well organized hostel, with regular social events, clean and they also offer free dinner included in the price! You can also leave your luggage in the store with no... »
David
Australie Australie
« As usual, the mattress was wonderfully comfortable, something I often find difficult to obtain. I really like to get a complimentary dinner at the pub downstairs. I had fish and chips, the tastiest if found in a very long time. I am usually a... »
Scott
Australie Australie
« Very clean and very friendly service. The free dinners were great too. »
Jholok
Australie Australie
« Awesome, it was clean. People were nice n helpful. Location is the best thing. »
Trevin
Australie Australie
« The Service, The Security, The Fun. Amazing Place. Hottest Women on the GC. »
Antje
Allemagne Allemagne
« Kitchen with a nice rooftop terrace, clean bathrooms, very central in the village »
Lucy
Royaume-Uni Royaume-Uni
« Really central location just minutes from the beach, modern interior, my room had amazing floor to ceiling windows and a balcony! Free secure luggage storage after checkout, plenty of storage space in the kitchen, voucher for free dinner at the... »

Environs de l'établissement

Règles de la maison

L'établissement Maze Backpackers - Gold Coast - Free Dinners accepte les demandes spéciales. Ajoutez la vôtre à la prochaine étape !
Arrivée
De 14:00 à 23:00
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement.
Départ
De 07:00 à 10:00
Annulation / Prépaiement
Les conditions d'annulation et de prépaiement varient en fonction du type d'hébergement. Veuillez saisir les dates de votre séjour et consulter les conditions de l'option choisie.
Dépôt de garantie remboursable
Un dépôt de garantie d'un montant de AUD 20 est demandé à l'arrivée. Cette somme équivaut à US$12. Il devra être payé en espèces. Le remboursement devrait être effectué le jour de votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé en espèces, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.
Enfants et lits

Conditions relatives aux enfants

Les enfants ne sont pas autorisés.

Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint

Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.

Restriction relative à l'âge
Les clients doivent avoir au moins 18 ans pour pouvoir s'enregistrer.
Animaux domestiques
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.
Groupes
Toute réservation de plus de 6 chambres peut entraîner des conditions particulières et des frais supplémentaires.
Moyens de paiement acceptés
VisaMastercardEftposEspèces
Fêtes
Les fêtes/événements ne sont pas autorisés.

À savoir

Les informations essentielles pour les voyageurs et voyageuses séjournant dans cet établissement

• Dorm Check-In: Guests in shared dorms must present a valid passport at check-in. Without it, check-in will be denied, your booking cancelled, and no refund provided. This includes Australian residents/citizens.

• Private Room Check-In: Guests in private rooms need to present a valid photo ID (Driver’s License, Passport, or Government-issued Proof of Age card) at check-in. Failure to provide this will result in denied check-in and no refund. This includes Australian residents/citizens.

• Credit Card & Payments: A credit card is needed to secure your booking, but you’ll pay for your stay when you arrive (excluding New Year Peak season—see below for details).

• Age Requirement: All guests must be 18 years or older.

• Non-Residents and Liability Clause: In accordance with our policies, non-residents are not permitted on the property. If a resident brings in a non-resident in violation of this policy, the resident will be held responsible for any resulting damages, disturbances or incidents. This includes but is not limited to, property damage, disturbances causing disruption to other guests or triggering the fire alarm system. Any fees, penalties or charges incurred due to such actions will be charged directly to the residents account on record.

• No-Shows & Cancellations: If you don’t show up for your booking, we’ll charge your credit card for the first night and cancel the rest of your stay. You can cancel or change your booking up to 24 hours before check-in (2pm the day before arrival). If you cancel or amend within 24 hours, you’ll be charged for the first night.

• Card Payments: A 1.5% surcharge applies to all credit card and international transactions. If you prefer cash, ATMs are nearby at World Square (Sydney) or downstairs at The Clock Hotel (Gold Coast).

• Not Accepted: We don’t accept AMEX, Travellers Cheques, or personal cheques.

• Key Deposit: Each guest must pay a $20 key deposit when checking in, which is refunded in cash at checkout. Passports or Driver's Licenses cannot be used as key deposits.

• Checkout Time: Checkout is strictly 10am. Late checkouts will result in the loss of your key deposit. Dorm room guests please bring your pillow case, towel, key card and all of your luggage. Private room guests please bring your key card and all of your luggage.

• Extensions: Penalties apply for late checkouts and extensions. Late fees will apply if room/bed is not paid before 10am.

• Key Cards: For safety, scan your key card every time you enter the building. Staff may request to see photo ID if you don’t have your key on you and deny you access to the building.

• No Visitors Policy: Only guests are allowed inside the hostel. If you give your key to a non-guest, your key deposit will be forfeited and a new key must be purchased.

• Food & Drink: No food is allowed in the rooms (water is okay). There are fridges and dry food storage in the kitchen for your convenience. Maze will not be held responsible for missing food. All food must be inside a zip lock bag, labelled with your name, room number, colour and check out date. The kitchen is open from 5am-11pm at Maze Sydney and 7am-11pm at Maze Gold Coast (8am on Saturdays). Durian fruit is not allowed inside either hostel.

• Group Bookings: If you’re booking for more than one person in a dorm, we’ll try our best to put you together, but we can’t guarantee it. Any bookings of more than 8 people will be considered a group and different policies will apply. We hold the right to cancel any bookings received larger than 8 people.

• No Refunds: Once you’ve paid for your stay, there are no refunds, including peak periods like New Year.

• Legal Compliance: Any breach of the law will result in immediate cancellation of your stay with no refund. This includes smoking/vaping, Maze Backpackers follows government legislation and has a very strict no smoking policy. Fines up to $750 apply if you are caught smoking in a room. $2000 in Queensland and $1776 in New South Wales if the fire alarm goes off. This also includes deliberate activations, candles, incense, aerosol cans and any cooking equipment. NSW has a strict no smoking policy outside hotels, hostels and restaurants - $550 fine applies if smoking within four metres of the building. No alcohol is to be consumed outside of the building on the street.

• Drug-Free Policy: We work with authorities to ensure a drug-free environment. If found with or under the influence of illegal substances, you will be asked to leave, and authorities will be notified.

• Manager Authority: The Duty Manager’s decisions are final when it comes to safety, security, and rule enforcement.

• Luggage Limit: For shared rooms, each guest is allowed one large and one medium bag. No bikes or surf boards.

• No Filming or Photos: Filming or taking photos of staff is not allowed and will result in immediate eviction without a refund.

• Maximum Stay: Guests can stay a maximum of 28 days at both properties. Maze Gold Coast has a 2 week maximum stay in 12 share dorm.

• Respect & Behaviour: Offensive language or verbal/physical assault towards staff or guests will result in eviction and the police will be informed.

• Quiet Hours: From 11pm to 7am, there is a strict no-noise and no-alcohol policy. Please be respectful of others during these hours.

• Lockers & Storage: Secure lockers are available for use at our Sydney property (level 1 & luggage room). Under bed storage lockers are available at our Gold Coast property in all dorm rooms. While free luggage storage rooms are offered, we recommend using the lockers as we are not responsible for lost or stolen items. Please note luggage can be stored on day of arrival and day of departures only, up until 10pm.

• Room Payment: Please ensure your room is paid in advance. Any room not paid for by checkout (10am) may result in your belongings being removed and stored at reception.

• Charging E-Bikes: Charging or storing of e-bike batteries is not allowed at either property.

• Housekeeping: Private rooms are cleaned by request only. Dorm rooms must remain tidy for daily cleaning. Exchange bed linen at reception. First towel is complimentary, additional towels are $4.

• No Pets: No pets allowed, except for service animals with proper identification.

• Early Departures: If you leave early, you will still be charged for the full stay.

• Noise Warning: Some rooms may experience noise due to on-site events or city surroundings.

• No Party Policy: We do not accommodate hen, stag, or similar parties, nor do we host schoolies at our Gold Coast property.

• No Lift at Sydney Property: Please note that Maze Sydney does not have an elevator, and you will need to carry your own luggage upstairs.

• Online Travel Agent Bookings: Terms and conditions may vary depending on what third party agent you booked with. Each online travel agent has their own terms and conditions all guest must follow.

• Parking: Neither property has onsite parking. Please see website for parking options close by.

Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.

Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.

Un dépôt de garantie d'un montant de AUD 20 est demandé à l'arrivée. Il devra être payé en espèces. Le remboursement devrait être effectué le jour de votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé en espèces, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.