- Tout l'hébergement est pour vous
- 140 m² superficie
- Cuisine
- Vue sur la ville
- Animaux domestiques admis
- Piscine
- Lave-linge
- Connexion Wi-Fi gratuite
- Terrasse
- Climatisation
Offrant une vue sur la ville, l’hébergement Exclusive Apartment in Fuengirola comprend une piscine extérieure ouverte en saison et une terrasse, à environ quelques pas de ce lieu d’intérêt : Plage de Fuengirola. Offrant une vue sur la mer et sur la montagne, cet appartement possède également une connexion Wi-Fi gratuite. Comprenant 2 chambres, cet appartement avec climatisation compte 2 salles de bains avec une douche et un sèche-cheveux. Cet hébergement propose une cuisine. Vous séjournerez à respectivement 7,8 km et 12 km de ces lieux d’intérêt : Plaza de España et Port de plaisance de Benalmádena. L'aéroport le plus proche (Aéroport de Málaga) est à 23 km.
Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.
Ses points forts
- Piscine extérieure
- Connexion Wi-Fi gratuite
- En bord de plage
- Chambres familiales
- Chambres non-fumeurs
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Évaluation de la qualité
Environs de l'établissement
Règles de la maison
Conditions relatives aux enfants
Tous les enfants sont les bienvenus.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.
À savoir
Please Read Before Booking
Before confirming your reservation at this property, make sure you agree with all the terms and conditions detailed below. These rules are essential to ensure a safe and smooth stay. If any of them do not suit your needs, we recommend choosing an alternative that better fits your preferences.
Check-in Time
• Check-in is available between 16:00 and 20:00.
• Late check-in (from 20:00 to 00:00) is available for an additional fee. This service must be requested in advance (at least 24 hours before your arrival) and the cost may vary depending on the property.
• Check-in is not possible after 00:00.
• Late check-in is managed by an external company and must be paid before 20:00 on the day prior to your arrival.
• For last-minute bookings (same-day check-in), check-in is only available until 20:00.
• Important: Failure to comply with the indicated times and procedures will result in the cancellation of the reservation, with no right to enter the accommodation or receive a refund, including any late check-in fee already paid.
Security Deposit
• A deposit is mandatory and required to complete the reservation.
• For bookings made more than 14 days in advance, payment must be made 14 days prior to arrival via bank transfer.
• If your booking is made within 14 days of arrival, the deposit must be paid on the same day the reservation is made.
• Bank transfer details:
o IBAN: ES8700493727822114877924
o BIC/SWIFT: BSCHESMMXXX
o Account holder: (see confirmation details)
o Reference: Full name and reservation number – Deposit
• The deposit is only considered paid once the funds are received in the account. Bank receipts are not accepted as proof of payment to avoid potential fraud or reversible transfers.
• For same-day arrivals, the deposit must be paid via immediate bank transfer or cash deposit at an ATM.
• Failure to complete this process will result in the automatic cancellation of the reservation without refund.
Guest Identification
• All guests must present a valid passport or national ID, as required by law.
• This information will be submitted to the appropriate authorities as part of the mandatory check-in protocol.
• No changes to the list of guests are allowed after the booking is confirmed.
• Parties and celebrations are not allowed in this property.
Travelling with Pets
• If you plan to bring a pet, you must inform us in advance.
• An additional nightly fee applies per pet, calculated for the entire length of the booking, even if the pet does not stay every night.
• Failure to notify the presence of a pet will result in the loss of the full deposit.
Guests staying at the Property
• It’s important that you correctly indicate the number of guests who will be staying.
• Any visitors not included in the reservation must be paid for separately. An additional fee applies per person, per night, and is calculated for the entire duration of the booking, even if those guests are not present every night.
• The age restriction shown in the "Guest Information" section applies to all guests in the reservation, with no exceptions, regardless of who accompanies them.
• Failure to comply with this policy may result in loss of the security deposit.
Check-in Procedure
• The person who made the booking must be present at check-in.
• Check-in cannot be delegated to someone else, even if they are part of your group.
Deposit Refund
• The deposit will be refunded within 8 to 14 business days after check-out.
• To process the refund, please send the following information via Booking.com’s messaging system:
o Account holder's full name
o IBAN
o SWIFT/BIC
o Reservation number
• We cannot process the refund until all of this information has been provided.
• In the event of any damage or rule violations, the deposit will not be refunded.
If you have any questions before booking, feel free to contact us through the Booking.com messaging system. We’ll be happy to help
Veuillez informer l'établissement Exclusive Apartment in Fuengirola à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.
Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.
Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 21:00:00 et 09:00:00.
Un dépôt de garantie d'un montant de € 900 est demandé. L'établissement le débitera jour avant votre arrivée. Il devra être payé par virement bancaire. Le remboursement devrait être effectué dans les 14 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie sera intégralement remboursé par virement bancaire si aucun dommage n’est constaté lors de l’inspection après le départ.
Numéro de licence : ESHFTU0000290220001723535410000000000000VUT/MA/790228, VUT/MA/790228