L’hébergement Sophisticated 1BR, 1 BA Chigwell Designer Flat CHCL F2 se trouve à Chigwell, à respectivement 5,8 km, 6,4 km et 6,5 km de ces lieux d’intérêt : Métro South Woodford, Métro Woodford et Métro Snaresbrook. Il comprend une connexion Wi-Fi gratuite. Cet hébergement est installé à 5 km de : Métro Gants Hill. Il propose un jardin et un parking privé gratuit. Disposant d’une terrasse et offrant une vue sur le jardin, cet appartement comprend 1 chambre, un salon, une télévision à écran plat, une cuisine équipée avec un réfrigérateur et un lave-vaisselle, ainsi que 1 salle de bains avec une douche. Des serviettes et du linge de lit sont disponibles. Vous séjournerez à respectivement 10 km et 10 km de ces lieux d’intérêt : Métro Barking et Métro East Ham. L'aéroport le plus proche (Aéroport de London City) est à 14 km.

Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 8,3 pour un séjour à deux.

Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.

Points forts de l'établissement

Bonne situation géographique : très bien notée par de récents voyageurs (8,6)

  • Parking privé gratuit sur place


Disponibilité

Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.

Type d'hébergement
Nombre de voyageurs
 
Chambre 
1 lit double
Salon 
1 canapé-lit
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Pour séjourner dans cet établissement, les voyageurs doivent disposer d'au moins un des documents suivants : un certificat de vaccination complète contre le coronavirus (COVID-19), un test PCR négatif récent ou un justificatif récent de rétablissement.

Commentaires clients

Catégories :

Personnel
Équipements
Propreté
Confort
Rapport qualité/prix
Situation géographique
Connexion Wi-Fi gratuite

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Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :

  • Reehana
    Royaume-Uni Royaume-Uni
    « The layout , facilities and the hosts were amazing »
  • Mignon
    Royaume-Uni Royaume-Uni
    « Wonderful location, Easy Access. Beautiful interior. Hosts were very informative, with in-depth communication both before and after check in. No complaints »
  • Ellavate
    Royaume-Uni Royaume-Uni
    « High Quality throughout, couldn't of asked for better. Booked through independent agent, and they secured me a romantic stay, so I could propose. »
  • Shanaia
    Royaume-Uni Royaume-Uni
    « Beautifully furnished, loved how there was a clothes dryer and hoover provided as we stayed a while and I like to do cleaning myself, I would have just liked that there was more kitchen cleaning products (if possible). The hosts were attentive and... »

Évaluation de la qualité

Booking.com a attribué une note de qualité de 3 sur 5 à cet hébergement, en prenant en compte des facteurs tels que les équipements, la superficie, l'emplacement et les services proposés.

Gérée par Perfectly Nested

Note des commentaires de la société : 8,1D'après 453 avis provenant de 41 hébergements
41 hébergements gérés

Informations sur la société

Perfectly Nested are a luxury property accommodation business, offering guests the service and quality of a hotel in the comfort of a home. See yourself taking a leisurely walk along Epping Forest, exploring the buzzing West End shops and cafes or having afternoon tea at Fortnum & Masons? You can do all of that and experience quintessentially British property with Perfectly Nested. All our guests receive a personal check in, welcome refreshments, hotel quality linens, towels and toiletries with their visit. All of our homes are carefully selected to meet our high standards to be a part of our unique and exclusive portfolio.

Informations sur l'hébergement

Situated within a stunning new build Victorian villa on the sought-after Manor Road. This beautiful Luxurious One Bedroom Apartment is new and has been furnished to the highest standard. Expect to see fully equipped designer Italian kitchen, Parquet flooring with contrasting bronze inserts, marble borders and skirtings. It boasts beautiful marble finishes to bathrooms with underfloor heating. This is further complimented by high quality interior designed furniture and furnishings.

Informations sur le quartier

Famed for its stunning architecture and relationship to historical figures, Chigwell is among the best areas to live in the county of Essex. Dickens himself described it as ‘the greatest place in the world.’ While it’s far less of a stand-alone town than it would have been in Dickinsian days, Chigwell has retained much of its original character, while now offering all of the comforts and amenities of modern living The town was originally formed as a rural farming community before the 10th century, and later famed for its mineral springs. This picturesque community is perhaps best known for its beautiful old village, as famously represented in a letter from Dickens to John Forster, as well as in his novel Barnaby Rudge: A Tale of the Riots of ‘Eighty. Ye Olde King’s Head Public House, which Dickens used to form the bases for the novel’s Maypole Inn still stands; at present it is home to Lord Sugar’s Sheesh, a magnificent Turkish restaurant. Discover more restaurants in Chigwell through our Portico Places scheme.

Langue parlée

Anglais

Environs de l'établissement

Règles de la maison

L'établissement Sophisticated 1BR, 1 BA Chigwell Designer Flat CHCL F2 accepte les demandes spéciales. Ajoutez la vôtre à la prochaine étape !
Arrivée
À partir de 16:00
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement.
Vous devrez indiquer à l'avance votre heure d'arrivée à l'établissement.
Départ
De 09:00 à 10:00
Annulation / Prépaiement
Les conditions d'annulation et de prépaiement varient en fonction du type d'hébergement. Veuillez saisir les dates de votre séjour et consulter les conditions de l'option choisie.
Dépôt de garantie remboursable
Un dépôt de garantie d'un montant de £500 est demandé. L'établissement le débitera 7 jours avant votre arrivée. Cette somme équivaut à US$665. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 7 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.
Enfants et lits

Conditions relatives aux enfants

Les enfants ne sont pas autorisés.

Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint

Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.

Restriction relative à l'âge
Les clients doivent avoir au moins 22 ans pour pouvoir s'enregistrer.
Fumeurs/Non-fumeurs
Cet hébergement est non-fumeurs.
Fêtes
Les fêtes/événements ne sont pas autorisés.
Heures silencieuses
Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 21:00 et 08:00.
Animaux domestiques
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.

À savoir

Les informations essentielles pour les voyageurs et voyageuses séjournant dans cet établissement

1. All guests must submit a valid government-issued ID during our check-in process to verify their identity. We require copy of passport and a utility bill dated within the last 3 months. An online check-in form will be sent which will need to be completed all guests staying at the property.

2. This property has age restrictions policy for bookings. Minimum age required to book is 25. We reserve the right to decline booking requests.

3. Please read our cancellation policy under the cancellation section.

4. Booking a reservation constitutes an agreement to comply with the House Rules. Guests who violate these rules are liable to pay a minimum fine of £250 and cost of associated damages and any other expenses.

5. No additional guests are allowed to stay in the apartment without prior advance notice and providing photo ID. If found £50 Per Person Per Night will need to be paid by the guest.

6. Strictly no parties or gatherings allowed. Smoking, parties, and excessive noise are not allowed (quiet time is between 9PM and 8AM), including on balconies, gardens and in shared spaces. These violations are subject to immediate eviction, no refund and £250 fine, plus associated cost to clean, deodorize, and repair any damage that may be caused.

7. Please note scented candles in the property are for decoration purposes only. Should guests use the scented candles, there will be a charge of £20 for each candle used. We do not like to Apply charges so please ensure all guests are aware there charges will apply for use of any scented candles.

8. We operate a no shoes policy in carpeted areas of the property. Should shoes be worn on carpets which leads to carpets getting stained, professional cleaning cost will be charged to the guest. If stains cannot be removed, cost of replacements will be charged to the guest. Please ensure all guests are aware of this strict policy. Note, the carpets in this property have been newly replaced.

9. No smoking or drugs permitted; penalty minimum £150

10. Guests who stay beyond their designated checkout time without approval and/or delay our housekeeping staff will be charged the minimum fine of £250 plus any night/nights affected, plus cleaner reschedule and or cancellation charge.

11. It is a quiet & safe neighbourhood, No noise between 9pm - 8am.

12. Guests are not permitted to rearrange furniture, should there by a requirement to rearrange furniture, this has to be arranged through Perfectly Nested (Host Company).

13. Guest are responsible for disposing of the rubbish at the end of their stay into black bags and to leave them in the rubbish disposal bins at the front decking area of the property. If the rubbish is left behind from your stay you will incur a fine ranging £50 - £200 depending on the amount of rubbish left behind. Epping Council like all other local authorities have in place a strict policy for disposing of rubbish categorised into general rubbish, recycled rubbish and food waste. You are strictly required to separate your waste into recycled waste, general waste and food waste. Please use bin bags for packaging all different waste and dispose waste using correct coloured bins for disposal. If recyclable waste are contaminated with general/food waste, the bins will not be collected by the council. This will mean we will be require to hire private contractors to separate the waste from the bins and removal of the same. If this was to occur, you will be responsible for the cost of hiring private contractors. Please

therefore carefully dispose of the waste as per the guidance provided by Epping Council.

You can check by visiting Southwark Council website (Search - Epping council bin collection), for guidance and timing of waste collections. It will ask you to input property post code, door no first line of address (Type - IG75PX & Flat 2, 160 Manor Road). Bins are collected every Friday on an alternate basis where one week general waste is collected and following week recycled waste is collected. Please also separate your food waste separately and dispose of this as per guidance from Epping council. We can provide a link to Bin collection page upon request, following your booking.

14. Please keep property tidy and clean up any kitchenware that is used during your stay before check out

15. If booked for 1 guest, only 1 bedroom will be prepared and available for use

16. Housekeeping service during the stay is possible for extra fee of £150

17. For bookings longer than 14 days there is an additional 50% of the cleaning fee. You can schedule a mid-stay clean (this cost is the same as the standard cleaning fee). This also applies to alterations or extensions.

18. Mid-stay cleans include fresh linen, towel change, and replenishment of complementary consumables such as toiletries, etc. If you require additional cleaning, please let us know. Standard cleaning fee charges will apply.

19. All additional services i.e. mid-stay clean, early check-in, etc must be paid at the time of booking or prior to the check-in date. All payments must be processed by a credit or debit card for secure and easy transactions. We can take card payments over the phone or send payment links by our guest messaging service and online travel agents messaging service.

20. We will need to take a damage deposit of £500 on a credit or debit card or payment link. Subject to there being no damage this will be returned within 7 days of your check out date.

Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.

Vous devrez effectuer un virement bancaire avant votre arrivée. L'établissement vous contactera après votre réservation pour vous donner plus d'informations.

Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.

Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 21:00:00 et 08:00:00.

Vous recevrez un contrat de location qui devra être signé et retourné à l'établissement avant votre arrivée. Si vous ne recevez pas ce contrat à temps, veuillez contacter la société de gestion de l'établissement via le numéro de téléphone indiqué sur la confirmation de réservation.

Les clients âgés de moins de 18 ans doivent être accompagnés d'un parent ou d'un tuteur légal pour pouvoir s'enregistrer.

Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.

Conformément aux mesures gouvernementales visant à limiter la propagation du coronavirus (COVID-19), cet établissement accepte uniquement les réservations effectuées par des travailleurs indispensables ou par des voyageurs autorisés, aux dates concernées par ces mesures (un justificatif devra être fourni à l'arrivée). Si le justificatif demandé ne peut pas être fourni, votre réservation sera annulée à l'arrivée.

Pour séjourner dans cet établissement, les voyageurs doivent disposer d'au moins un des documents suivants : un certificat de vaccination complète contre le coronavirus (COVID-19), un test PCR négatif récent ou un justificatif récent de rétablissement.

Un dépôt de garantie d'un montant de £500 est demandé. L'établissement le débitera  jour avant votre arrivée. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 7 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.