Vous pouvez peut-être bénéficier d’une réduction Genius dans l’établissement JOIVY La casa di Rosetta. Connectez-vous pour voir si une réduction Genius est disponible à vos dates.

Les réductions Genius proposées par cet établissement dépendent des dates de réservation, des dates de séjour et des autres offres disponibles.

Offrant une vue sur la montagne, l’hébergement JOIVY La casa di Rosetta comprend une terrasse et un balcon, à environ 1,5 km de ce lieu d’intérêt : Spiaggia Rena. Cet hébergement possède une connexion Wi-Fi gratuite dans l’ensemble de ses locaux et est installé à 13 km de : Musée Casa Carbone. Cet appartement avec climatisation se compose de 2 chambres, d'un salon, d'une cuisine entièrement équipée avec un réfrigérateur, ainsi que de 1 salle de bains avec un bidet et des articles de toilette gratuits. Cet hébergement met à votre disposition des serviettes et du linge de lit. Vous séjournerez à respectivement 34 km et 34 km de ces lieux d’intérêt : Castello Brown et Abbaye San Fruttuoso de Capodimonte. L'aéroport le plus proche (Aéroport de Gênes-Christophe Colomb) est à 61 km.

Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.

Points forts de l'établissement

Bonne situation géographique : très bien notée par de récents voyageurs (8,8)


Connectez-vous pour économiser

Connectez-vous pour voir si vous pouvez économiser 10 % ou plus dans cet établissement.
Connectez-vous pour économiser

Disponibilité

Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.

Type d'hébergement
Nombre de voyageurs
 
Chambre 1
1 très grand lit double
Chambre 2
1 grand lit double
Salon 
1 canapé-lit
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.

Commentaires clients

Catégories :

Personnel
Équipements
Propreté
Confort
Rapport qualité/prix
Situation géographique
Connexion Wi-Fi gratuite

Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :

Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :

  • Miroslav
    République tchèque République tchèque
    « If you are in this apartment, you will enjoy the direct Italian way of living. You are in the middle of people place. Everything is near to you. »
  • Agiannotti78
    Italie Italie
    « La casa era molto pulita e gli spazi erano comodi, il Wi-Fi funzionava molto bene »
  • Sergii
    Ukraine Ukraine
    « Очень хорошая чистая квартира!! К пляжу очень близко! Все понравилось! »
  • Oleksandr
    Allemagne Allemagne
    « Wir mochten alles, sehr nah am Meer, die Wohnung ist sehr schön, sauber, geräumig, und gut ausgestattet für das Leben!!!, und was war sehr überraschend, dass jedes der drei Zimmer hat Klimaanlage ist super!!!! Vielen Dank!!! Dieser Ort macht mir... »
  • Sara
    Italie Italie
    « Casa accogliente, nuova, pulita e soprattutto a 2 passi dalla spiaggia »
  • Nico_peri
    Italie Italie
    « Posizione ottima, struttura pulita, cucina ben fornita, bagno pulito. Tutte le stanze hanno un balcone. Consigliato! »
  • Davide
    Italie Italie
    « Arredamento, posizione, balconi, attrezzatura della cucina »
  • Aukse
    Lituanie Lituanie
    « Viskas buvo švaru,apartamentuose radome visus būtiniausius buities prietaisus,įrankius,buvo kondicionierius.Vieta labai gera,5minutės iki jūros...Labai džiaugiuosi pasirinkimu. »
  • Martina
    Croatie Croatie
    « Everything was wonderful and our host was really nice and very helpful. »

Évaluation de la qualité

Booking.com a attribué une note de qualité de 4 sur 5 à cet hébergement, en prenant en compte des facteurs tels que les équipements, la superficie, l'emplacement et les services proposés.

Gérée par JOIVY Italy

Note des commentaires de la société : 8,3D'après 20 660 avis provenant de 340 hébergements
340 hébergements gérés

Informations sur la société

Dear guest, Hintown is now a proud member of the JOIVY group. We take pride in helping thousands of busy hosts across Europe to rent their properties professionally so you can have the stay of your dreams. This and every other home we manage provides hotel-like quality services, such as professional cleaning before your stay, quality linen, towels, and essentials. If you need further information on this and any other JOIVY home, just call us and we’ll be happy to help anytime, 24 hours a day. We are committed to providing the best experience for you: from “Welcome” to "See you soon”. Stay in an JOIVY! During your stay JOIVY will be in touch to assist you with many extra services, such as airport transfers, in-stay cleans, and childcare equipment. If you have any questions before or during your stay, we’re here for you 24/7.

Informations sur l'hébergement

✔ Cosy flat nicely nestled in Sestri Levante ✔ 645 ft2 | 60 m2 ✔ 2 bedrooms ✔ 1 bathroom ✔ Well-equipped kitchen with all necessary appliances ✔ 2 balconies ✔ 5-minute walk to Spiaggia Riva Trigoso ✔ 7-minute walk to Parco di Montepagano ✔ Ideal for those wanting to explore stunning coastline, beautiful beaches, lush parks & picturesque old town ✔ Set a short 45-minute drive from Genova ✔ 2-minute walk to Via Milite Ignoto bus stop. SPACES ⭐ 2 bedrooms — the first bedroom is complete with a king-size bed — the second bedroom is equipped with a queen size bed ⭐ 1 bathroom ⭐ A comfy living room with a flat-screen TV — sofa bed suitable for up to 2 guests available ⭐ A fully equipped kitchen with all necessary appliances ⭐ Dining area suitable for up to 6 guests ⭐ 2 balconies at your disposal ⭐ Family friendly ⭐ An extensive area guide is provided, and we are available 24/7 ⭐ Essentials, linens, towels, and WiFi are provided. ACCESS ● Guests will have access to the entire apartment. ● The house does not have private parking, but there are a lot of free public on-street parking spaces available just a 5-minute walk from the property, near Doro supermarket. However, the parking space is not guaranteed. ● The property is on the second floor, and no lift is available. ● There are five flights of stairs to the property. ∗Please note that JOIVY is not responsible or liable for any lost, misplaced or stolen items during guest stays. ∗Pets are welcome, but only if a prior request is made. An extra charge of 50 euro pet fee will be added. The fee is to be paid online - via a link. ∗∗Please note that guests are obligated to pay a city tax due to local government law. This city tax varies between cities, and it is not included in the accommodation fare and cleaning fee. ⚡ In light of the current situation, we kindly ask our guests to consume electricity and gas mindfully. Please note we will add an additional charge for excessive energy usage.

Informations sur le quartier

Sestri Levante is a captivating coastal village nestled on the Italian Riviera in the Liguria region. Characterised by its stunning natural beauty, Sestri Levante boasts a picturesque setting between two scenic bays—the Bay of Silence and the Bay of Fables. The village's charm lies in its pastel-hued buildings lining the waterfront, adorned with vibrant bougainvillaea, creating a postcard-perfect scene. Sestri Levante’s visitors can explore the narrow cobblestone streets of the historic old town, discovering quaint shops, inviting cafes, and local seafood restaurants. The sandy beaches of the Bay of Silence offer a serene escape, while the dramatic cliffs and crystal-clear waters contribute to the village's idyllic atmosphere. Sestri Levante is a relaxation destination and a gateway to the enchanting Cinque Terre and Portofino. With its blend of coastal beauty, cultural richness, and Mediterranean allure, Sestri Levante beckons travellers seeking a delightful escape along the captivating Italian coastline. Getting around ● The house does not have private parking, but there are a lot of free on-street parking spaces available just a 5-minute walk from the property, near Doro supermarket. However, the parking space is not guaranteed. ● A 2-minute walk will take you to the Via Milite Ignoto bus stop. ● Riva Trigoso train station is an 18-minute walk. ● The property is set a 45-minute drive to Genova. ✈ Nearest airport Genova City Airport: 47-minute drive

Langues parlées

Anglais,Italien

Environs de l'établissement

Règles de la maison

L'établissement JOIVY La casa di Rosetta accepte les demandes spéciales. Ajoutez la vôtre à la prochaine étape !
Arrivée
À partir de 15:00
Vous devrez indiquer à l'avance votre heure d'arrivée à l'établissement.
Départ
Jusqu'à 10:00
Annulation / Prépaiement
Les conditions d'annulation et de prépaiement varient en fonction du type d'hébergement. Veuillez saisir les dates de votre séjour et consulter les conditions de l'option choisie.
Conditions relatives au dépôt de garantie
Si vous causez des dommages dans l'hébergement pendant votre séjour, il se peut que vous deviez payer jusqu'à € 1 000 après votre départ, conformément aux conditions relatives au dépôt de garantie de cet hébergement.
Enfants et lits

Conditions relatives aux enfants

Tous les enfants sont les bienvenus.

Les enfants âgés de plus de 18 ans seront facturés au tarif adulte dans cet établissement.

Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.

Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint

Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.

Aucune restriction d'âge
Aucune restriction relative à l'âge ne s'applique pour l'enregistrement.
Fumeurs/Non-fumeurs
Cet hébergement est non-fumeurs.
Fêtes
Les fêtes/événements ne sont pas autorisés.
Heures silencieuses
Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 22:00 et 09:00.
Animaux domestiques
Les animaux de compagnie sont admis (un supplément peut s'appliquer).

À savoir

Les informations essentielles pour les voyageurs et voyageuses séjournant dans cet établissement

JOIVY wants you to have a fantastic stay, and we encourage you to see this property as a home away from home. There are, however, a few points we politely ask guests to note before their arrival and throughout their stay:

Strictly no smoking, no parties, no pets.

Dispose of rubbish appropriately.

Keep the property clean and tidy.

Washing up before check-out is kindly required, whilst stripping the beds would be appreciated but is by no means expected.

Quiet hours are between 10 PM and 9 AM. So please keep the noise down and respect the neighbours in the building.

Please remember to close all windows and doors when leaving.

Careful attention to the keys is extremely important. Guests are responsible for any additional costs resulting from misplaced keys or locksmith call-outs.

To ensure the safety of our current and future guests, we ask all guests to complete our online check-in form and to provide a valid form of identification.

Due to the ongoing energy crisis, the following rules apply to all properties in Italy:

Guests are obliged by Italian law to follow the rules regarding rubbish collection and recycling. The schedule is different for each city, and guests can find written instructions on the property.

Guests are obliged by Italian law to provide identification and pay the city tax before check-in. JOIVY will not provide access if the online check-in form is not completed or the city tax is not paid.

The condominium (central) heating will work on a schedule, as imposed by Italian law, and heating cannot be adjusted. The schedule will operate as follows: 6 AM to 9 AM, 12 PM to 2 PM, and 8 PM to 11 PM.

The highest temperature allowed by Italian law for the residential sector is 19 degrees Celsius for all thermostats, both central and autonomous heating.

Please do not use more than one appliance at once. Otherwise, you may experience power outages. If this happens, guests will need to reset the fuse box. Please do not use more than one appliance at once.

Please note that if the type of check-in of the property you have booked is "Greeter", there will be extra Late Check-in Fees (note that late check-in has surcharges, payable via card/payment link before your arrival:) for check-in after 7 pm.

Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.

Les clients doivent éviter de faire du bruit entre 22:00:00 et 09:00:00.

Si vous causez des dommages dans l'hébergement pendant votre séjour, il se peut que vous deviez payer jusqu'à € 1 000 après votre départ, conformément aux conditions relatives au dépôt de garantie de cet hébergement.