Vous pouvez peut-être bénéficier d’une réduction Genius dans l’établissement Palm Hotel Ipoh. Connectez-vous pour voir si une réduction Genius est disponible à vos dates.
Les réductions Genius proposées par cet établissement dépendent des dates de réservation, des dates de séjour et des autres offres disponibles.
L’établissement 3 étoiles Palm Hotel Ipoh vous accueille à Ipoh, à respectivement 10 km et 11 km de ces lieux d’intérêt : Centre commercial AEON Mall Kinta City et Centre commercial AEON Mall Ipoh Station 18. Il se trouve à respectivement 15 km, 15 km et 40 km de : Monde perdu de Tambun, Centre commercial AEON Mall Klebang et Grotte de Tempurung. Cet établissement non-fumeurs se situe à 6,1 km de : Centre commercial Ipoh Parade. Tous les hébergements sont pourvus de la climatisation, d’une télévision à écran plat avec les chaînes du câble, d’une bouilloire, d’un bidet, d'articles de toilette gratuits et d’un bureau. Vous bénéficierez d’une salle de bains privative avec une douche et un sèche-cheveux. Les hébergements comprennent une connexion Wi-Fi gratuite. Des serviettes et du linge de lit sont fournis. Vous séjournerez à respectivement 3,3 km et 3,3 km de ces lieux d’intérêt : PHL Convention Centre et Han Chin Pet Soo Museum. L'aéroport le plus proche (Aéroport Sultan Azlan Shah) est à 7 km.
Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.
Connectez-vous pour économiser

Disponibilité
Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.
Type de logement | Nombre de voyageurs | |
---|---|---|
2 lits simples | ||
1 grand lit double | ||
1 lit double et 1 canapé-lit | ||
1 lit simple et 1 grand lit double | ||
1 lit simple et 1 grand lit double | ||
1 canapé-lit et 2 grands lits doubles |
Commentaires clients
Catégories :
Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :
Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :
- Mohammad
Malaisie
« Very cleaned, comfortable and recommended for a stay especially for work » - Alana
Royaume-Uni
« Very friendly and professional of staff, helpful at all hours. Good location for local food. Easy access to main town. » - Nurshafika
Malaisie
« Beyond expectation! The hotel was very clean and tidy. Also the room space big and comfy 😊 i have made a right choice and can repeat again next time » - Thiyagaa
Malaisie
« Staff at the counter was pleasant, Pravina, young Indian guy and a Punjabi guy. Smiling, very informative, and cheerful. Lobby excellent, room clean and bed comfy. Will be my first choice hotel in the future. Cheers. » - Shepin
Malaisie
« The room is big, the Chinese restaurant next to hotel must try » - Zid
Malaisie
« The room is spacious. Decor is very esthetics (most of the items are from Ikea), air-conditioning is good, and there is nothing much to complain about. Staff are helpful. Stayed there to send my son off to Politeknik Ungku Omar, which is about a... » - Mohamad
Malaisie
« the room deco is very nice. bath room also nice and cozy.. the bed really comfortable and clean. staf also very kind and polite. about the price.. really reasonable and really cheap for me worth for money. » - Lindanye
Malaisie
« The family room was spacious..everything in working order..nearby Aeon Mall » - Thavarajah
Malaisie
« It is highly recommended as it's only 3km from town. Good restaurants around the hotel and its location is strategic. » - Mas
Malaisie
« Pillows and bed were amazing!The exterior of the hotel looks unassuming but the inside is pleasant and clean. Reception staff efficient and friendly. »
Environs de l'hôtel
Règles de la maison
Conditions relatives aux enfants
Les enfants de 1 an et plus sont les bienvenus.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.


À savoir
From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Please note that smoking is strictly not allowed within the premises. Guests are required to smoke in the designated smoking areas outside of the property.
Due to the ongoing Coronavirus (COVID-19) situation, the property can currently only accept bookings from essential workers. Identification, reasonable evidence of work qualification, and/or any documents as required by law must be presented at check-in. Please contact the property for more information.
To be considered fully-vaccinated, residents in Malaysia must be:
*Individuals who have taken the Pfizer, AstraZeneca or Sinovac vaccines, which require two doses, must have passed 14 days from the date of their second vaccination.
*Individuals who have taken the Johnson & Johnson or CanSino vaccines, which require one dose, must have passed 28 days from the date of their vaccination.
*Leisure purposes is only for within the state until further notice.
• Government-issued photo identification and a credit card, debit card or cash deposit may be required at check-in for incidental charges.
• Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed.
• Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property.
• Local laws may restrict unmarried guests from sharing rooms; guests are responsible for providing proof of marriage, if requested by the property ESPECIALLY MUSLIM/ISLAMIC GUESTS
• No pets and no service animals are allowed at this property
You'll be asked to pay the following charges at the property:
• Cash deposit: MYR 100.00 per accommodation, per stay
• A tax of MYR 10.00 per accommodation, per night is imposed by the country of Malaysia and collected at the property from 1 January 2023. Permanent residents and Malaysian nationals are exempt from the tax. For more details, please contact the property using the information on the reservation confirmation received after booking.
• Every guest is needed to give their identity card proof (IC) or passport according to the capacity of the room. And this are the part of the safety & security purpose.
ADDITIONAL CHARGES/ PENALTY:
• Early check in / late check out are rm50.00 per hour depending on availability.
• Each room occupancy has been already determined and verified as per the requirements of the Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia. Hence any additional persons whom would like to stay would require to take an additional room or opt for an upgrade to a larger room which fits their party. Failure to comply to the hotel safety policies will result in penalty of RM50.00 PER PERSON. Subsequently failure to corporate, the hotel reserves the right do not serve you.
LOCAL SERVICE CHARGE: Please be informed that the State of Perak has imposed Local Service Charges/Caj Perkhidmatan Tempatan at RM3 per room/night effective 1st January 2025 in accordance to Perak Hotels Regulations 2024.This charges are separate and will only be collected at the property by front desk staff upon check-in via Cash, QR Pay or Online Transfer. Charges are applicable to all guest Local & International.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Veuillez informer l'établissement Palm Hotel Ipoh à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.
Conformément aux mesures gouvernementales visant à limiter la propagation du coronavirus (COVID-19), cet établissement n'accepte pas les clients venant de certains pays aux dates concernées par ces mesures.
Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.
En raison de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement prend des mesures pour assurer la sécurité de ses clients et de son personnel. Certains services et équipements peuvent donc être réduits ou indisponibles.
Conformément aux mesures gouvernementales visant à limiter la propagation du coronavirus (COVID-19), cet établissement peut demander à ses clients de présenter des documents supplémentaires attestant de leur identité, de leur itinéraire de voyage ou comportant toute autre information pertinente, aux dates concernées par ces mesures.
Un dépôt de garantie d'un montant de MYR 100 est demandé à l'arrivée. Il devra être payé en espèces. Le remboursement devrait être effectué le jour de votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé en espèces, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement.