- Animaux domestiques admis
- Connexion Wi-Fi gratuite
- Parking gratuit
- Baignoire
- Climatisation
- Réception ouverte 24h/24
- Service de ménage quotidien
- Chambres non-fumeurs
- Chauffage
- Parking sur place
Red Roof Inn Gadsden offers accommodation in Gadsden. The 2-star motel has air-conditioned rooms with free WiFi, each with a private bathroom. At the motel, all rooms have a desk and a flat-screen TV. All guest rooms will provide guests with a microwave. The reception at the accommodation can provide tips on the area.
Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 8,9 pour un séjour à deux.
Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.
Ses points forts
- Chambres non-fumeurs
- Équipements pour les personnes handicapées
- Connexion Wi-Fi gratuite
- Parking gratuit

Commentaires clients
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Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :
- Chris
Australie
« The front reception girl was great and very helpful. » - John
Royaume-Uni
« Good experience .I would like to say Thank you to Holly on reception we had some difficulty with our bank card it seems that Mastercard always gives problems this is something corporate needs to look at . Holly though was most patient and... » - Sandy
États-Unis
« Great location, nice quiet , not a top of the line but we had a great 3 days. The best for the value. Clean , staff was nice » - Lawanda
États-Unis
« It was nice. Room was clean and I could plug in all my devices. » - Vicky
États-Unis
« The staff was very friendly and treated us with kindness » - Christy
États-Unis
« Location was good, staff was great and the restaurant right there in the parking lot was very nice! » - Tucker
États-Unis
« I liked everything about the hotel I enjoyed my stay » - Candace
États-Unis
« Great location. Lots of nice restaurants and shopping. Nice views of the river. Clean updated and staff very friendly and helpful. » - Sara
États-Unis
« The safety amenities in the accessible king room, parking just outside the door, friendly staff, quiet at night even though it was a busy time (holiday period), number and variety of restaurants nearby, and comfortable bed. » - Eddie
États-Unis
« It was clean, inviting and well lit. The sweet girl at the front desk was exemplary of what a front desk clerk should be. She was extremely nice. »
Environs de l'établissement
Règles de la maison
Conditions relatives aux enfants
Tous les enfants sont les bienvenus.
Les enfants âgés de plus de 18 ans seront facturés au tarif adulte dans cet établissement.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.




À savoir
The property only allows 1 pet (up to 80 pounds) per room. Pet may not be left unattended in the room, other restrictions may apply.
One, well-behaved domestic pet (cat or dog) Stays Free! Pets must be declared at check-in. Up to 2 pets allowed per room. Second pet $15/ night, not to exceed 7 nights or $105 per pet per stay. Pet not to exceed 80 pounds. Please keep your animal on a leash when outside your room. In consideration of all guests, pets must never be left unattended in the guest room. When you walk your pet on the property, please be considerate and clean up after your pet. Service and emotional support animals are always welcome.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.
En raison de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement prend des mesures pour assurer la sécurité de ses clients et de son personnel. Certains services et équipements peuvent donc être réduits ou indisponibles.